مبینمبین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

مبین شازده کوچولوی ناز

موسیقی روشی آسان برای رشد استعداد کودک

1393/6/14 19:41
نویسنده : مامان رویا
204 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروزه تحقیقات نشان می‌دهد موسیقی حتی از دوران جنینی می تواند نقش

بسیار موثری در روند رشد استعدادهای کودک داشته باشد.


یک روانشناس گفت: موسیقی به نوعی غذای روح است منظور آهنگ‌هایی که

بر اساس اصول علمی روانشناختی ساخته می‌شود.


وی افزود: موسیقی درمانی با حس آرامشی که به کودک می‌دهد می تواند

در رشد توانایی‌های کودک بسیار موثر باشد تحقیقات نشان می‌دهد حتی

موسیقی بر روی جنین در دوران بارداری هم تاثیرات خوبی بر رشد جنین

می گذارد ایجاد حس آرامش به وسیله موسیقی مناسب می‌تواند

سلول‌های مغزی را به سمت فعالیت بهتر هدایت کند و فرد از استعدادها

و توانایی‌های خود بهتر بهره ببرد.


وی اذعان داشت: باید این نکته را در نظر گرفت که بسیاری از موسیقی‌ها

نه تنها موجب آرامش نمی‌شوند بلکه فرد را دچار تنش و عصبانیت هم می‌کند

و این امر می‌تواند در درازمدت اثر معکوس بر روی سیستم عصبی و بروز

مهارت‌های فرد داشته باشد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

طاها
19 شهریور 93 12:36
سلام آقا شازده. چه مامان و بابای خوبی داری. خیلی تو رو دست دارن. من هم مامان و بابای خوبی دارم . امروز یه عالمه وسائل مدرسه واسم خریدن.راستی وبلاگت هم خیلی قشنگه من شما را لینک کردم. خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنی.
مامان رویا
پاسخ
سلام اقا طاهای گل خوش بحالت پسر اردیبهشتی اقا ژیمنور اگر بیشتر تلاش کنی حتما قهر مان می شی اونهم از نوع جهانی برات ارزوی براورده شدن ارزو هاتو دارم دوست عزیزم من خیلی وقته شما رو لینک کردم . وسایل مدرسه ات خیلی عالیه دست مامان و بابایی درد نکنه......خیلی باید از مامان گلی و بابایی تشکر کنی من وقتی مامان و بابام یه کار کوچکی که برام انجام می دن خیلی تشکر می کنم