مبینمبین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

مبین شازده کوچولوی ناز

شازده شناگر شده رفته استخرودیده

1393/6/21 22:58
نویسنده : مامان رویا
249 بازدید
اشتراک گذاری

شازده شناگر :          rkrault1.gif

 

امروز جمعه 21شهریور شازده برای اولین بار پاشو گذاشتند استخر اخه مدیر استخر

فرموده بودند یک جلسه بصورت ازمایشی بیارین ببینیم می ترسه یا نه ؟ حرف گوش

می کنه و............اموزششو شروع کنیمwaterplezier.gif

همگی راه افتادیم رفتیم شازده هم با جسارتتمام می گفتند خودم بلدم و

 خودم می تونم و نمی ترسم و.........می خوام یاد بگیرم اخه

من شنارو خیلی دوس دارم توی راه می گفت مامانی شما می ایی استخر من گفتم نه 

منو نمی ذارن بابایی میان پس شما می شینی توی سالن انتظار می گم نه من می شینم

توی ماشین جلوی در ورودی می گه نه بشین توی سالن............. Coeurs Coeur

خلاصه همراه مدیرو بابایی رفتن داخل من که خیلی خیلی اضطراب داشتم واقعا نگران

بودم از یک طرف می خواستم بره و یاد بگیره واز طرفی می ترسیدم بترسه ودیگه

طرف استخر نره اخه اگر کسی از اب بترسه نمی تونه خوب شنا کنه ..........

                                         pt25.gif

از ساعت یک ربع به یازده رفتن تو منهم منتظرشون اقا همه اومدندو رفتند 

از اینها خبری نشد یک ساعت دوساعت سه ساعت ساعت دو اومدند برای اولین

بار سه ساعت بمونی توی استخر واقعا که...........

خلاصه ساعت 2اقایون تشریف اوردند خسته و کوفته مامانی خوش گذشت اره

چیکارکردین؟

مبین :همه کار کردیم پای دوچرخه زدیم نیم دایره زدیم توی اب فوت کردیم 

کمربند شنا بستیم و.......           

                               

                               1178116755.gif

مامانی خیلی دوست پیدا کردم عموی بابایی رو دیدیم بهم اب پاشیدیم 

بابایی می گفتند هر حرکتی که می گفتم اینو انجام بده شازده می گفتند:

من خودم بلدم مامانی بهم یادداده خودم می تونم ..........

مربی هم یه بار برده وسط استخر و توی اب فرو کرده کمی سرفه و بالا

اوردن و این حرفا .....چند بار دستشویی و.........از ترس و اضطراب و.....

یه بارهم مربی فرموده بودند که یواش یواش دستشو ول کنین خودش

بره که شازده نمی خواسته رهاش کنه دوست مبین داد می زنه مبین

ول کن خودت برو اینو بدون که هیچ پدری دست پسرشو ول نمی کنه

ول کرده کمی تنهایی رفته ...........

 

قرار شده کلاس ژیمناستیک ساعتش  اعلام بشه که از اول مهر چه ساعتی

هست بعد از اون کلاس شنا برن...............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)