مبینمبین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

مبین شازده کوچولوی ناز

جایزه تفریحی وخرید شازده از فروشگاه رفاه

1393/6/25 17:01
نویسنده : مامان رویا
241 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 24 شهریور روز اعلام نتایج تست شازده خان بود رفتم دیدم که ...............

اقا تونسته مقام دوم رو کسب کنه. خیلی خوشحال شدم اخه این اولین امتحانی

بود که داده بودند و بسلامتی مقام دوم رو کسب کرده بودند در ضمن اینا اصلا 

امتحانو وتست براشون مفهوم نبود که امتحان چیه و.......اما اگر همون موقع 

مدال و جایزه می دادند براشون قابل فهم بود بعد از کلاس می گم مبین می دونی

دوم شدی و بهتون مدال و جایزه می دن ...انگار نه انکار ......برای تشویقش برگشتنی

گفتم بیا بریم یه جعبه شیرینی بگیریم ببریم خونه بابایی رو سورپرایزش کنیم 

تا رسیدیم نزدیکای فروشگاه رفاه "اصرار که بریم رفاه می گم اخه من چیزی لازم

ندارم" برم رفاه که چی بشه .من کاردارم دست منو گرفته درست می بره طرف شهر

بازی و خورد و خوراک رفت کلی بازی و کلی خرید خورد و خوراک خریدیم و برگشتیم

برگشتنی می گم اینهم جایزه مقام اوردنت واینا هم جایزه خوردنیت دیگه 

نرفتیم سراغ شیرینی اخه خیلی دیر شده بود

پسر عزیزم :

امیدوارم همیشه موفق باشی و سربلندمون کنی 

اینهم چند قطعه عکسی که به زور گرفتم البته چند تا دوست هم پیدا کرده بود

شهربازی

رفاهشهربازی

مبین

مبین

مبین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)