مبینمبین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

مبین شازده کوچولوی ناز

شعر کودکانه دبستان

1393/7/1 14:18
نویسنده : مامان رویا
220 بازدید
اشتراک گذاری

شعر کودکانه دبستان

باز آمد پاییز
با لباسی رنگ رنگ
با صدایی آشنا
دنگ و دنگ و دنگ و دنگ
بچه های شادمان
رهسپار مدرسه
بازمی آید به گوش
بانگ زنگ مدرسه
من هم آوردم به یاد
روزهای شادِ شاد
روزهای مدرسه
دفتر و کیف و مداد
کاشکی امروز هم
کودکی بودم شاد
عکسی از آن روزها
می کشیدم با مداد

http://mahsae-ali.blogfa.com

باز هم مــوی مرا 
مـــادرم شانه زده
روی پيراهــن من 
نقــش پروانه زده
مـادرم داده به من 
کيف زيبای مــرا
هست امروز قشنگ 
همه چيز و همه جا
پدرم باز مـــــــــــرا
می سپارد به خــــدا
می کشد بر سر من 
دست پر مهرش را
روی لبهای همه
خنده مهمان شده است
موقع ِ رفتن من 
به دبستان شده است
افسانه شعبان نژاد
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)