مبینمبین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

مبین شازده کوچولوی ناز

یک روز مبین خان با مانی در پارک منظریه

1393/7/2 22:46
نویسنده : مامان رویا
370 بازدید
اشتراک گذاری

طبق قرار قبلی با مامان مانی جان  رفتیم پارک منظریه بچه ها علی الخصوص

مبین خان خیلی خوشحال بودند" سر از پا نمی شناخت اخه این پسر مامانی همه رو خیلی

دوس داره و با همه چه بزرگتر چه کوچیکتر از خودش باشه خوب با ها شون جور می شه.

برای هر کدوم 6تا بلیط خریدیم هر کدوم وسیله رو خواسته باشند سوار بشن .

سوار شدند و تا بلیط ها هم تموم بشه شب می شه که پسر ناز گل مامانی مثل همیشه

سربلندم کرده باز تشکر که مامانی خوش گذشت دست شما درد نکنه بازهم بیاییم

می گم نه چون مانی کار بدی کردند دیگه نمی اییم باشه شما ببخشید دیگه می گم اینکارو

نمی کنه مامانی "مانی قول می ده که اینکارا رو نکنه. می گم باشه حالا ببینیم چی می شه ....

حالا اندر احوالات مانی خان بلیط تموم شده خواستیم برگردیم اقا دس وردار نیست که

من همه دستگاهها رو می خوام داد و بیداد که اگر بابام بودن من همه رو سوار می شدم

و رفته بالای دستگاهی که خرابه و کار نمی کنه "من می خوام سوار شم ....

می خوام که می خوام نمی رم که نمی رم اصلا گوشش بدهکار نیست فقط وفقط گریه

وداد و فریاد بلاخره گریان برگشتیم ایشونو رسوندیم منزلشونو برگشتیم خونه .

اینهم چند قطعه عکسی که تونستم بگیرم

مبینمبینمبینمبینمبینمبینمبینمبین

پسندها (1)

نظرات (2)

فروشگاه نادین
2 مهر 93 23:19
سلام دوست عزیز لوازم جشن تولد دست سازهای نمدی شال و روسری nadin-shop.ir
چاره اینجاست
3 مهر 93 7:41
چه وبلاگ معنوی و پر باری دارید تنها وبلاگی بود که اینطوری بود من بازاریاب هستم اگه هر از چند گاهی از سایت من بازدید کنید و توش بچرخید کمک بزرگی کردید به کارم ممنونم که نشونیم رو یادتون می مونه و روم رو زمین نمی ندازید