مبینمبین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

مبین شازده کوچولوی ناز

مبین و کارای عجیب و غریب ا

1394/5/20 21:40
نویسنده : مامان رویا
517 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش می گه مامان برم لیلا رو صدا کنم می گم نه!!!

مبین:چرا نه ؟

من برم ؟نه

مبین :من همینجوری علاف بمونم خخخخخخخ

مبین :به لیلا می گم شماره تلفنشو بکنه 0101 تا من هر

موقع خواستم زنگ بزنم با هاش صحبت کنم و بگم بیاد 

خونمون...خخخخخخ


                           

کمرم دردش گرفته نمی تونم بشینم اخه و واویلام رفت 

بالا ...غمگین

               

مبین به بابایی می گه :مامان کمرش درد می کنه

مبین:اگر کمرت درد کنه من دکتر ببر نیستم هاتعجبغمگینغمگین

                                      

چند روز پیش برق زیاد قطع می شد ایشون هم داشت

شیرین کارتون تما شا می کردداره فحش می ده :

مبین :مثلا خواستیم یه فیلم تماشا کنیم هاپدرت بمیره

این برق رو قطع کردی!!!!!!

این چه وضعیه ...لعنت بر پدر و مامانت

کاشکی تی وی هم باطری داشت اونجوری

دنیا کامل می شدآرامدلخوربی حوصله

                                  

بادکنک بادکرده بودند باد می وزید بادکنک داشت 

تکون می خوردش بابایی می گه مبین این بادکنک

چرا تکون می خوره ؟

مبین:اخه باد می وزه 

بابایی :نه من نمی بینم 

مبین :بابا بادکه دیدنی نیست خخخخخخخخندونکچشمک

 

                               

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)