مبینمبین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

مبین شازده کوچولوی ناز

این روزهای مبینی

1392/6/11 15:12
نویسنده : مامان رویا
344 بازدید
اشتراک گذاری

اقا مبین

روزگذر شهریورماه

دیروز یکشنبه 10 شهریور نزدیکای ظهر اقای پدر بیرون کار داشتند گفتند شما

هم بیان شاید جای پارک نباشه ما هم رفتیم واقعا جای پارک نبود بابایی کارش

که تموم شد رفتیم کمی شهناز گشتیم و برا مبینی لباس خریدیم و داشتیم

می اومدیم که اقا می پرسه مامانی بوی چی می اد من گشنه ام راستی این

دوردونه مامانی خیلی خیلی شامه قوییییییی داره تا بویی می اد این شکمو

میگه بوی چیه دیگه هلاک می شه بابایی رفت دنبال بو که سفارش پیتزا داد

اومدند بیرون رفتیم به مغازه پهلویی پیتزا فروشی از اونجا هم یه فرفره خریدند

ورفتیم توی پیتزا فروشی که اقا هلاک میشد هی می گفت گشنمه خوشمزهخوشمزه

توی خونه کمی بازی کرد چون پسرم رفلکس شدید داره همه رو پس

دادخخخخخخبامن حرف نزنراستی پیتزاتو نصفه خوردی برگشتی می گی ببریم بقیه اش

رو خونه بعدا می خورم همینکه پسش داد برگشته می گه بقیه پیتزامو بده

بخورم اخخخخخخ .

تازه گیها از بازی و کارتون و....فارغ که می شه برمی گرده می گه مامانی من با

کی بازی کنم می گم بیا بامن یا با بابا بازی کن نه نمی خوام یه دوست می

خوام اخه من دوستو از کجا پیدا کنم بریم پارک الان وسط ظهر کی می ره پارک

که ما هم بریمخنده

نازنینم تازه گیها میاد کنارمن می خوابه کتابهایی که می خواد براش بخونم می

خونم تمام که شد چندتا من ازش بوس می گیرم پسر نازم هم از خجالتش در

می اد همون کارمنو تکرار می کنه بعد می گه بغلم کن کمی هم بغل بغل می

کنیم می گه مامانی من نی نی ام منو بگیر بغلت ببر بذار توتخت خودم اخه من

 نمی تونم خخخخخخخنده

مطالب اموزشی رو که تا بحال یاد گرفته :

شمارش اعداد از 1تا 50 فارسی

شمارش اعداد از 1 تا 10 ترکی و انگلیسی

تمام حروف فارسی به همراه شعر از کتاب باغ الفبا

تمام حروف انگلیسی به همراه یک لغت

تقریبا تمامی رنگها رو می شناسه

شعرهای کتاب هاشو قشنگ بلده

سه چهارتا از سوره های قرانی رو بلده و...

اسامی حیوانات رو به انگلیسی می دونه از

کتاب دانستنیهای مفید برای کودکان...

 این هم چند قطعه عکس از خرید های دیروز:

 

 

 مبین مکانیک شده داره دل وروده بیچاره رو در می اره که من رسیدم

 حالا انگار نه انگار منتظر من برم وشروع کنه

 

 

 مبین لوس می شود

 مبین به قول خودش ترسون شده منو می ترسونه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله حدیثه
13 شهریور 92 14:38
عزیزم چه پسر بانمکی دلم می خواست الان اینجا بود و اون لپشو می کندم . مامان رویا گل از طرف من ببوسش . خوشحال میشم اگه به وب منم بیای . www.pardisan22.niniweblog.com متشکریم خاله جون نظر لطف شماست مهدیار خاله هم خوشگل اند منهم شمارو لینک کردم متشکرم که شما هم مارو لینک کردین...وبلاگ خوبی دارین