مبینمبین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

مبین شازده کوچولوی ناز

مهر ماه

1392/8/5 18:39
نویسنده : مامان رویا
879 بازدید
اشتراک گذاری

اقا مبین

عسلم روز بعد از تولدش اونقدر خسته بود بود که تا 9:30 خوابیده بود بیدار شده

 داره بازیمی کنه با خودش می گه من بچه تورو می کشم  می پرسم

مبین بچه تو کیه می گه؟ من بچه ندارم اما من بچه مامانمم سوالماچ

بابایی داره لباس می پوشه مبینی می پرسه کجا می رین بابایی می گه

 داره می ره می گه با مامان صحبت

 کردی ؟پرسیدی که داریم یا نه؟تعجبسوال 

روز دوشنبه دیدم دیگه خر خر شبانه وسرفه بعد از بازی و دویدن مبین

همچنان ادامه دارهزنگ زدم به دکتر خودش که وقت بگیرم وقت

  برای اذر ماه داشتند مجبورشدم

 بعد از کلی جستجو از دوستان و همکاران و فامیل واشنا چند تا ادرس پیدا کردم

روز سه شنبه اقای پدر زنگ زدند که برای دکتر باید بریم ساعت چهار بشینیم

نوبت بگیریم بعد از کمی استراحت ساعت چهار رسیدیم مطب

دکتر فوق تخصص ریه کودکان که خیلی

شلوغ بود  مبینی هم یکی دوساعتی گرفت توی مطب خوابیدبعداز دوسه

ساعتی انتظارنوبت ما هم رسید دکتر خیلی خوش اخلاقی بودند کلی

با شازده خوش وبش کردن و دادن یه کادو معاینه کردند و سه تا دارو تجویز

 کردند و اومدیم خونه منهم خیلی بد جوری سردرد

گرفته بودم نای شام درست کردن نداشتم اقای پدر غذا پختن  من گرفتم

خوابیدم که ببینم سردردم خوب شه این بچه مگه می ذاره

چشمم رو روهم بذارم تا چشمم رو می بندم انگشتشو می کنه تو چشمم

نذاشت یه کم استراحت بکنم وبلند شدم شام و خوردیم و

دارو هاشو دادم گفتم باید بری تو اتاق خودت بگیری بخوابی گل پسرم

رفت گرفت خوابید صبح از بابایی می پرسیدم که چطور بود

 تنفسش گفتند زیاد خر خر نکرد خدارو شکرت

صبح روز جهارشنبه هم رفتیم مهد دوربینو دادم به نیر جون گفتم از مهد

مبین یه چند تا عکس بگیرند در پست بعدی می گذارم.

 

فردا عید غدیر خم هست این عید برتمامی شیعیان جهان مبارک باشه

 

                                       

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دایی نی نی ها
1 آذر 92 18:44
باسلام وتبریک به خاطر وبلاگ قشگتون اگه وبلاگ نی تون ازاین هم زیبا تر بشه این کار به ما بسپارید ساخت آلبوم عکس نی نی شما از یک ماهگی تا الان وحرکت عرضی اون در بالای وبلاگ برا مشاده بازدید کنندگان درضمن اگه دوس دارین لینکدونی عکس نی نی هم داشته باشیددروبلاگ طرف چپ پایین و تکون خوردن عکس با رفتن موس روی عکس همه این کارها فقط با 5تومن برای مشاهده نمونه کارها به وبلاگ ما مراجعه کنید نحوه گرفتن پول بصورت شارژ میباشید که بعداز تحویل سفارش گرفته میشود چنانکه قصده سفارش دارید در بخش نظرات وبلاگ به ما اطلاع بدین یا بصورت ایمیل باما در تماس باشید ramin_9515@yahoo.com سلام خوش بحال امیر محمد واسرا جون من شما رو لینک کردم شما هم مارو لینک بفرمایید