مبینمبین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

مبین شازده کوچولوی ناز

خرداد ماه93

1393/3/6 23:20
نویسنده : مامان رویا
672 بازدید
اشتراک گذاری

              

 روز گذران خردادماه 93 شازده پسری

سلام سلام ..........

                                             

خرداد داغ داغ فرا رسید و گذروندن ایام در طبیعت و پارکها .........

ما امسال  هم مثل سال قبل پنجشنبه ها قرار مون شاهگلی ........

برا بچه ها هم خیلی خوش می گذره و هم برا خودمون خوب می شه 

هم فال و هم تماشا ..پنجشنبه اول خرداد دومین قرارمون بود کشید تا 2.

جمعه هم رفتیم پارک منظریه برای پسری خوش گذشت تا دلش خواست 

بازی کرد و برگشتیم.                  

                                               

 

روز های زوج اقا  کلاسهای ژیمناستیک می ره خیلی هم با علاقه میره بنده 

یه همکار جدید و مبین هم با پسر شون و چند تا دوست پیدا کرده و خوب می ره 

سر کلاس .

                                             

از کلاس برگشتنی هم همش چشمش دنبال پارک و خوردنی می گرده و 

دنبال اسباب بازی و گیم و....

                         

                                              

امروز سه شنبه 

مبعث پیامبر اکرم (ص) تعطیله ما هم امروز همش توی خونه موندیم خیلی بیرون 

بودیم واقعا کلافه شده بودیم خواستیم همش خونه بمونیم

yaspic.ir eid mabas 24 تصاویر متحرک در مورد حضرت محمد (ص)

اس ام اس تبریک مبعث پیامبر - پیامک تبریک مبعث حضرت محمد

              تویی هم مصطفی و هم محمد

                      تو را در آسمان نامند احمد

                        تـو کانــون صفـــا مــــرد یقـینی

                           تو عیـن رحمـه للعـالمینی

 
تو اکـنـون شهــر علــم و اجتهادی

 تو رب النوع شمشیر و جهادی

 تو خورشیدی شدی در گوشه غار

 بر نور تو شد خورشید و مه تار

 بتـاب و روشنـی بخش جهان باش

مـهـین پیغـمبر آخر زمان باش

عید پیامبری رسول خدا مبارك


                 از بعثت او جهان جـوان شد

                       گیتـى چو بهشـت جاودان شد

                            این عید به اهل دین مبارک

                                 بر جمله مسلمین مبارک . . .

 
تویی هم مصطفی و هم محمد

 تو را در آسمان نامند احمد

تــو کانـــون صفـــا مــرد یقینـی

تو عیـن رحمــه للعالمینی

امید آنکه لیاقت رحمتی از الطاف رحمة للعالمین را

داشته باشیم و این روز را به یادش گناه نکنیم . . .

روز چهارشنبه بعد از کلاس ژیمناستیک با مامان فربد جان دوست

مبین جونم قرار گذاشتیم با هم بریم پارک تا بچه ها کمی باهم بازی

کنند اما تا رسیدیم جلوی پارک چشمتون روز بد نبینه چنان بارانی گرفت

که نگو حالا بیا این دوتا وروجکو قانع کن می گم مبین جان الان که بارون 

می باره هوا هم سرد شده بریم یه روزه دیگه قرار می ذاریم می اییم 

این پارک .

مبین :بارون می باره که می باره من سوئی شرتم توی ماشینه 

اونو می پوشم دیگه سردم نمی شه

من:مبین جان پس من چی؟اخه من سردم می شه ؟

مبین :سردت بشه بشه دیگه!!!!!!!!!!!!

دیگه نرفتیم ......اما چنان خسته شده بودکه کم کم توی ماشین خوابش

می گرفت ...

                                                       

 

روز پنچشنبه عصری مبین جونم رو خواستم ببرم پارک باز بارون گرفت 

هی می گه مامان بریم پارک اخه من می خوام بازی کنم من می گم 

تا بارون بند نیاد من نمی ام پایین.........

                                              

بعد رب ساعتی بارون بند اومد 

وهوا لطیف تر شد چنان بوی عطر گل و چمن و خاک می اومد که هوش

از سر ادم می برد خلاصه خیلی برا شازده خوش گذشته بود اصلا قصد

اومدن نداشت اخه یه دوس پیدا کرده بود که ایشون دوتا تفنگ اورده بود

مبین جون هم دوچرخه برده بود هردو دنبال دوس بودند که خوشبختانه 

باهم جور شدند ما بزرگتر ها هم باهم خوب مچ شدیم   

                             

روز جمعه صبح  شازده با بایی توی خونه بازی می کردند منهم

    وبگردی می کردم عصری تصمیم گرفتیم بریم بیرون اقا

        پسری می گفتند  مامانی منو ببر پارک ناحیه 3

           بابایی می گفتند نه  بابابیاینبریم شاهگلی  

                 اخر سر با نق ونوق گرفت خوابید

                                                      

               ماهم رفتیم شاهگلی که خیلی شلوغ بود

                   همینکه رسیدیم شازده بیدار شدند

دیدن توی پارک مورد نظرش نیستیم اقا قیافه رو بیا وببین ....هرکار ی 

   کردیم این از دلش نرفت هی می گه من ناحارتم(ناراحتم) منو

                                  باید می بردینناحیه3

                                                    

 

                 گفتم اخه اوردم اینجا برات ذرت 

       می خرم می تونی دستگاهها رو سوار شی

          بی بی کارو خیلی دوس داری می تونی

            سوار شی اما پارک ناحیه3 فقط

                 سرسره هست ایه من

                       فقط سرسره

می خوام سوار شمنه چیز دیگه!!!!!فقط و فقط سرسره

  اقا یه دور زدیم تا رسیدیم به لونا پارک تا یه چوب پشمک

     گرفتیم یخش اب شد اقا یه کمی نیشش باز شد تا 

        رفتیم سراغ دستگاهها "هیچ کدومو سوار

            نشد تا رسیدیم به بی بی کار یه

                 دور که سوارشده می گه

                من دوباره سوار می شم

  .....برگشتنی قول گرفته که ذرت باید بخریم "خریدیم خورده

          می گه مامان خیلی خوش گذشت بی بی کار

             خیلی خوش گذشت همچنین پشمک

                هم خیلی خوشمزه بود الان

                    هم ذرت خیلیخوشمزه 

  هست من ذرتو خیلی دوس دارم دستتون درد نکنه

  ممنونم مامان خیلی دوستت دارم تو همیشه خوبی ...

                                                                                

          خلاصه ساعت 11شب رسیدیم خونه می گه

            مامان من گشنمه می گم مبین من

                سرم خیلی دردمی کنه

                    بیا شیر  بدم بخور

                          بخوابیم.

                        نه مامان!!

       من گشنمهبابایی مجبورا براش شام اماده کرد

           باهم خوردند و خوابیدند اقا خوابشو کرده

               بابا بیا برام قصه هم بخون.

                     می خونی!!!!!!!!خخ

                                               

روز شنبه عصری رفتیم ژیمناستیک برگشتنی با دوست مبین که توی

    ژیمناستیک باهم اشنا شده ایم قرار گذاشتیم بریم پارک. بچه ها

       همین که شنیدند خیلی خوشحال شدند که می ریم

          دوچرخه سواری فربد جون دوچرخه اشو نیاورده

             بودند ما رفتیم پارک ایشون هم با مامانشون 

رفتند از خونشون دوچرخه اشونو ورداشتند و اومدند پیش ماخلاصه

     خیلی بازی کردند دوچرخه فربد لاستیکش ترکید و....

          مامان گلشون هم برای همه خوراکی خریده

               اورده بودند دستشون درد نکنه

            خلاصه ساعت 9 شب رسیدیم خونه...

               دو تا عکس هم به زور ازشون گرفتم

             سمت راست فربدجان سمت چپ مبین جان

به مبین خان می گفتم مبین جان وایستین یه عکس بگیرم بذارم 

توی وبت وای نمی ایستاد فربد گرفته و دستشو انداخته گردنش 

به زور وایستاده تا من یه عکس بگیرم از ایستادنش کاملا مشخصه

مبین ودوستش فربدمبین فربد     

                                    

روز یکشنبه من صبح رفتم بورس و اداره و برگشتم دیدم مبین با

    بابایی دارند بازی می کنند بابایی داره در مورد گذشته و 

       کارها و حرفها و جاهایی که رفتیم صحبت می کنن

            مبین خان دس وردار نیس بابا باز هم بگو خیلی 

                خوش می گذره بازهم بگو بگو دیگه

                                       

 می گه مامان من مادر تو رو دوس دارم "البته می شه گفت

   مادر بزرگ .خخخخخخخخ

                        Avazak.ir Line24 تصاویر جداکننده متن (2)

مبین : بابایی بیا اینکارو بکن اون کارو بکن 

بابا:نه نمی ام مگه من نوکرشمام

مبین: ایه تو نوکر منی!من هر چی بگم تو باید انجامش بدی خخخ

عصری داشتیم عصرانه می خوردیم که نلفن زنگ زد دیدم مامان

فربد جونه می گفت اگر مایل باشین بچه ها رو ببریم پارک گفتم 

باشه بریم اماده شدیم رفتیم پارک امیر ما که رفتیم خوراکی بخریم

بیایم برگشتنی دیگه جای پارک پیدا نمی شد ........

تا ما برسیم فربد جون دوس پیدا کرده بودند داشتند بازی می کردند

ما هم رسیدیم کمی با هم سرسره سواری کردند و

دوچرخه سواری کردند و ......ساعت حدودا9 شب رسیدیم خونه                                              

                                               

روز دوشنبه عصری بابایی جایی کار داشتند باید می رفتند باربری

   گفتند بذارین منهم بیام وسایلارو وردارم از اونجا شما

       رو هم برسونم و منهم برم سراغ کارام کمی

           دیرمون شده بود امابلاخره با 5 دقیقه

              تاخیر رسیدیم وتماموم شدنی

                اومدیم دیدیم بابایی اومدن

                   منتظر مون هستند 

                       اقایون انتظار 

                        داشتند بازهم

بریم پارک که نشد اومدیم به بابایی دستور می ده برو برای

   من سی دی لاک پشت های نینجا رو بخر بعد ..........

                 Avazak.ir Line26 تصاویر جداکننده متن (2)

مبین :من سی دی لاک پشت های نینجا رو می خوام اما

شریدرو دوس ندارم وقتی اونو می بینم ج ی ش  م می گیره

برگشتنی بابایی رانی گرفته بودند خورده می گه مامانی 

دستتون درد نکنه تا رسیده به خونه می گه مامانی از رانی 

خوش گذشت ها...

مبین : بابا من عروسم 

بابا: نه شما پسری داماد می شی عروس می گیری

مبین : من عروس رو دوس دارم بابا تو دیگه سورسو (شورشو)

دراوردی.

مبین :عروس خانم گرفتنی نیست رقصیدنیست  خخخخخخخخخ

                  مبین نینجا شده+

مبین

نینجا

لاک پشت نینجا رو باششششششش

مبین

می گه عکسمو جوری بگیر که لاک پشتها پشتم بیفته

مبین

مبین

 

روز سه شنبه 13 خرداد

صبح توی خونه بودیم همش با گل پسری داشتیم بازی می کردیم

    عزیز دلم یه خط کشیده داره به من می گه مامانی اگر

         تونستی از روی این خط اونور بری جایزه می دم

                 نتونی تنبیه ات می کنم خخخخ

                                

یا وقتی غذا می خوره .....ا ز دهانش صدا در می اد وقتی بهش

    می گیم اخه این دیگه صدای چیه زشت واین حرفا

           اول می گفت این صدای سیر شدنه

                   حالا می گه این ساعته 

                           که کار کرد

                                      

بعد بازی من رفتم اشپزخانه عزیز دل مامان بقول خودش ناحارت

      شده روی کاناپه به حالت قهر دراز کشیده بود صدای

            عطسه اش اومد من حواسم اصلا بهش 

                   نبود بلند شده مامان عافیت 

                             نگفتی ها !!!!

می گم ببخشید مگه شما بودید من فکر کردم صدا از تلوزیونه؟

                 عافیت باشه ...

ظهری دوستش لیلا اومده بود خونمون داشتند بازی می کردند

     تازه گیها خیلی عنق بازی در می اره هی قهر می کنه

         کمی بازی کردند لیلا رو صدا کردند رفت نازمن 

                بازهم تنها موند داره با اسباب بازیهاش

                          بازی می کنه

                                     

عصری هم حاضر شدیم بریم پارک نازگلم اصرار می کرد که

  زنگ بزنیم فربد هم بیاد گفتم باشه زنگ می زنم دیدم 

     شاید اگر زنگ بزنم مامان فربد کارداشته باشن تا

        اصلا نخوان بیان شاید فربد مجبورشون کنند 

           اس فرستاد ایشون هم فرمودند فربد 

              الان توی کلاس زبان هستند 

                   بمونه یه وقت دیگه

                      ما خودمون رفتیم 

شازده کلی دچرخه سواری و...بازی کردوخیلی خوش گذشت ...                                 

                                             

  چهارشنبه صبح خونه بازی کردیم و عصری هم داشتیم

        می رفتیم پارک دیدیم لیلا و خواهرش از

              اسکیت سواری می اومدند 

                 مبین اصرار می کرد

که به لیلا بگو بیاد باهم بریم پارک گفتم اونها الان از پارک می ان

دوباره نمی تونن بیان خسته اند وضمنا تا مامانشون نیان من لیلا

رو تنها نمی برم جیگری هم قبول کردند و خودمون رفتیم...

                                           

روز پنجشنبه

صبح بابایی جاروبرقی کشیدند دیدند در جاروبرقی شکسته 

می خواد اونو درس کنه مبین می گه بابایی چیکار می کنی 

می گه در جارو رو که شکستی درس می کنم مبین می گه

بابا من نشکستم خودش شکسته ...حرف گوش نکرده شکسته

بابایی می گه می خوام اینو درس کنم کار می کنم کارستون

اینو ببرن هندستون

مبین هم می گه کار می کنم کارستون فیلو بردند هندستون

بابا این شعر از کیه از مبین از خودم  خخخخخ

بابایی جارو رو درس کردند دستشون درد نکنه .......

مبینی ابزار الاتو خیلی دوس داره از بابا اجازه گرفته که ابزار

دریلو  ورش دارن بابا اجازه دادند که ورش داره 

خیلی خوشحال شده از شوقش به بابایی می گه 

ای جان دوست من خیلی دوستت دارم بابا توخیلی خوبی...

                                     

***دنت بهش دادم بیا ببر بشین بخور دیدم نمی تونه

    ***درب دنتو باز کنه گرفتم با کمک هم باز کردیم می گم

         ***مبین جان اگر می خوای من بدم بخور یه نگاهی

             ***از روی دلسوزی به من کرد و گفت ***

                  ***نه مامانزحمتتون می شه ***

مامان فدات بشه اخه من کیف می کنم بهت بدم بخوری...

                                

قرار شد ظهری بخوابیم بیدارشدنی بریم پارک شازده پیشنهاد 

کردند بریم پارک منظریه چون توی پارک منظریه سونی اوردند

اونو دیده من می خوام برم نینجا بازی کنم باز شور ورش

داشته به عشق نینجا ها  لحافو می کشه روی سرم می گه

ماما بیا خونه برفیم ببین چقدر هیجان انگیزه  ... الان درشو

هم با نامریی پاکش می کنم تا گرگ امریکایی نیاد مارو بخوره

می گم مامان من می رم بیرون مامان اگر سرت بره بیرون

گرگه می اد تورو می خوره ...خخخخخخ

اقا 1ساعت طول    

کشیدتا خوابش بگیره عصری بیدارش کردم راه افتادیم به هر

عابر بانک سر زدیم کارتو قبول نمیکرد یا پول نمی داد 

بلاخره بعد نیم ساعت گشتن از عابر ابوریحان تونستیم 

پول بگیریم ...خدارو شکر یه جای پارکی پیدا کردیم 

رفتیم تو اقا فقط دنبال گیم نینجاها بود طرف هیچ بازیه

دیگری نرفت تا اینکه دوبار گیم نینجا ها رو بازی کرد 

                                  

اومدیم ماشین تصادفی ها رو سوار شدیم و رفت داخل

کلبه بازی  تا دلش می خواست بازی کرد ساعت 9/5

برگشتیم راستی دختر عمو فهیمه زنگ زدبودند برای

29 هم برای عروسی پسرشون دعوتمون کردند

رسیدیم خونه مبین می گه مامان من گشنم نیست

می گم مامان منهم گشنه نیستم بابا می گه مبین

من دارم شام درست می کنم توهم می خوری 

مبین می گه ایه بابا من از گشنگی دارم می میرم

می گم مبین مگه نگفتی من شام دیگه نمی خورم

مامان الان گشنمه دیگه خخخخخخخخخخخ اینهمه

توی پارک خورده از روش ذرت هم خورده حالا گشنه اشه

                                       

صبح روز جمعه کلی با منووباباش بازی گل گل و نینجا بازی 

کرده وکارتون دلخواهشو نیگاه کرده تا کارتونی که نمی 

خواد نیگاه کنه می ره تلوزیونو می بنده که من این کارتونو 

نیگاه نمی کنم اومده بابا زود باش قایقمو بده گرفته اورده

حالا بیا بنداز توی اب بابا زود باش بندازش توی اب بره 

عجله دارم خخخخ عجله تلف نشه خخخخخخ

حالا  قایق بادبانیشو اورده بازی می کنه اول بادبانشو

کنده با بادبانش بازی می کنه خیسش کرد ه و خراب .

حالا با نرده ها داره ور می ره که اونو برچینه قایق دور 

خودش می چرخه این با نرده های قایق ودستمالی

که از بابایی گرفته توی اب انداخنه بازی می کنه....... 

                              

مبینمبین

 

الان نزدیک ظهر ه داره کارتون دافی اردکه رو تماشا می کنه...

                                                  

روز شنبه عصری شازده ژیمناستیک داشتند ربع ساعتی که جلو

کشیدند خیلی مزخرف شده نه ادم می تونه استراحت بکنه و...

راه افتادیم سوی سالن برگشتنی رفتیم بازار فجر رو گشتیم و 

برا شازده یه دونه پیراهن خرید کردیم و کلی خرت وپرت وخوراکی

خرید شد بازارگردی خوبی بود اما برا مبینی خیلی خسته کننده 

بود اینو هم بگم مبین جان هم توی خرید و هم توی اوردن وسایل

کمکم کردن ممنونم ازت پسرگلم........

دیر وقت رسیدیم خونه 

                                                  маленькая фея

روز یکشنبه هم همش توی خونه با مبین خان وقتمون بسر شد

با این وروجک خستگی ناپذیر وای چقدر شیرین زبونی می کنه 

چقدر حرف می زنهووووووووووووووووووووو عصری من رفتم بازار

مبین با بابایی موندن خونه ...

 

                                                   ангел

      روز دوشنبه صبح توی خونه بودیم و ظهری از مهد زنگ زدند

          که فردا برنامه داریم و فیلمبرداری داریم مبین جان

            رو هم بیارین گفتم باشه در جا به مبین خان

               می گم مبین خانم مدیر تون بودندزنگ زدند      

                  که مبین رو بیارین مهد جشن داریم  

                  می خوایی بری اقا نه گذاشت

                   و نه برداشت اخه مگه چند تا

                    جشن هی جشن جشن این

                     جشن اون جشن خخخخخخخخخخخ

 می گم نمی خوایی نرو نه می رم دلم برا خانم معلم تنگ شده

    باشه بریم تازه گیها تا من می گیرم کمی بخوابم اقا می اد 

     یواشکی صدام می کنه وخواب از سرم می پره اومده

         که وقت کلاسم می گذره ها بلند شو بریم می گم

            حالا چی می شه امروزو نریم واقعا خسته ام

               نه باید رفت خلاصه پکری حاضر شدیم و

                  راهی شدیم با فربد جان باهم رسیدیم

                     مامان فربد نقاشیهای فربد رو اورده

                       بودند درعرض 6/7ماهی که رفته

                          کلاس نقاشی خوب کارکرده بود

   بعد کلاس برا مبین خان نشون می دم ببین فربد جان چقدر زیبا 

      نقاشی کشیدن می خوایی ببرم کلاسی که فربد می ره

         تو هم یاد بگیری مثل فربد نقاشی بکشی ...ایه می خوام

            بعد کلاس به مبین می گم بازهم بریم بازارگردی وبرات

                 لباس بخریم نه منو ببر خونه خودت برو می گم اخه

                      براتو بگیرم باشه بریم اول رفتیم فجر رو گشتیم 

                          برا شازده خوراکی خریده شد و راه افتادیم 

                                 بریم سیلو فروشگاههای اونجا رو 

                                      بگردیم چون جای پارک پیدا نکردیم

                                         رفتیم پارکینگ تسنیم از اونجا 

     هم رفتیم برای شازده پوشاک بخریم که تی شرت باب اسفنجی رو

         دیدند .چون می دونستم اگر اونو بخرم هی نق می زنه که

               بریم خلاصه نخریدیم اومدیم بیرو بشرطی که

            فروشگاههای دیگه رو هم ببینیم و برا مامانی هم

              خرید کنیم برگشتنی که می اییم دنبال ماشین

                 می اییم باب رو برمی داریم می ریم خونه

                       اقا قبول کردندبعد کلی گشتن و تا

                           رسیدیم دوباره به رستوران

                             یه سادویچ و...خریدیم

                                  وکمی استراحت

کردیم یه دختر بچه سر زبون و شیرین سخن اومد پیش ما مامانشون

      هم بیرون از مغازه نشسته بودند هی صداش می کردند این

         نمی رفت میگه ببخشید شما مهربون هستین یا بچه

             درد اخه مامانم می گه ادمهای مهربون ادم دزد

                 می شن نباید با هاشون حرف بزنی شش

                          سال داشت اسمش نیوشا بود

                                امسال می ره اول بلاخره

                                     مامانشو هم کشید

                                       اورد پیش ما خدا

                               برا والدینشون حفظشون کنه

      بلاخره بعد از کمی استراحت برگشتیم بریم لباسو بخریم تا خرید

         کردیم اومدیم اقارو....ببین چی می گه مامانی من خسته

                شدم زود باش بریم خونه بازار گردی خوب بود از

                     ساندویچ خوردنی هم خوب بود ولی ولی

                        یه دونه لباس باب اسفنجی خریدن که              

                              اینهمه گشتن نداره اینور

                              یرو اونور برو هی اینور

                                 برو اونور برو خوب

                                        همون اول

می خریدی دیگه لباس باب اسفنجی هم خوب بود دستتون درد نکنه ...

مبین خان در لباس باب اسفنجی 

باب اسفنجی

اومده خونه به بابایی می گه بابایی خیلی خوش گذشت زودی

اومدم تا قصه هاشو بخونم بخوابه اخه فردا باید زود پاشه بره

مهد اقا قصه هم تموم شد اما این خوابش نگرفت که

نگرفت گفتم باشه تو بگیر بخواب من برم کار

دارم کارامو انجام بدم بیا بعد کلی ورجه

ورجه خوابش برد قربونش برم........ موقع خواب خیلی نازتر می شن.........                 

                    ​

روز سه شنبه صبح یواشکی دم گوشش می گم مبین جان می خوایی

  بری مهد بلند شو بلند می شی یا منهم بگیرم بخوابم نه بیدار میشم

      زودی بلند شده کاراشو انجام داده ساعت 9 راهی شدیم 

          خیلی خوشحال بود تا مربیشونو دید گل از گلش شگفت

                ساعت 12/30 رفتم سراغش توی حیاط کمی با

                     وسایل بازی بازی کرد و هی به کلاسش و

                            خانم مربی اش سر می زد می اومد 

                                اینهم گفته باشم یه خانم مربی

                                       گل می تونم بگم از گل 

هم بهتر چون مبین خان قبلا چند تا مربی عوض کرده بودبا هیچکدوم راحت

نبود هی می گفت من نمی رم مهد ولی الان که تعطیله می گه من کی 

می رم مهد دلم واسه خانم معلم تنگ شد منوببر مهد بازی کنم خانم معلمم 

رو هم ببینم کلی تصدق هم رفتن و بعد کلی بازی و ...

برگشتیم برگشتنی می پرسم حالا چیکارا کردین سرود خوندیم فیلمبرداری

کردند و...

اومده خونه وای چقدر گشنه هست دوتا شیر خورده می گه مامان

من خیلی گشنمه زود باش برام یه دونه شیر بیار می گم ناهارمون

نپخته الان برات میوه میارم نه من میوه نمی خوام اخه من گشنمه 

رفته به بایی می گه منو بغل کن برم ببینم مامان چی پخته اخه

بوی خوبی می اد

یا به من می گه من مثل باب اسفنجی هی می گم غدا غدا غدا .......

غذاشو خورده من که دراز کشیده بودم اومد خوابید روسینه ام هر

موقع بیاد سرشو بذاره رو کتف و سینه من حتما خواهد خوابید وگرنه ...

.ضمنا چون شب دیر خوابیده بود و صبح زود پاشده بود و توی مهد

نمی دونم چیکار کرده بودند که واقعا خسته شده بودند الان

بیدار شده من کیک خامه ای می خوام می خوره بریم بازار گردی

که نزدیک ایستگاه پارک کنیم که با اتوبوس واحد بریم اقا تا خواستیم

پارک کنیم یه مغازه داره بی معرفت اومد که شما زدید وسایل

مارو ریختین دارین پارک می کنی و این حرفا که برو جلوتر

پارک کن گوش...........پارک کردیم که پیاده شدیم بریم که شازده

ما ناراحت شدند زودباش بریم ماشینمونو بر داریم بریم جای

دیگه پارک کنیم و خودش هم بریم پارک نریم بازار دیدم ناراحت

شدند و ترسیدن واعصابم ریخته بهم صلاح ندیدم با این وضع

بریم بازار رفتیم پارک منطقه 3 که مبین جونم دوستش داره

کمی بازی کردو یه دوست پیدا کرد اونهم زود رفت اقا سرمن

نق می زنه که من یه دوس دختر می خوام می گم اخه از کجا

پیدا کنم می گم برو خودت پیدا کن وبازی کن نه تو پیدا کن

خلاصه می گم مبین جان برو فلان دختر رو می بینی با هاش

دوست بشو نه من اون دخترو نمی خوام اون دامن داره من

دختری می خوام که شلوار داشته باشه و موهاش مثل

ایلین باشه...خخخخخخخخخخخ دیگه تا دیر وقت بازی کرد و

برگشتیم......

                                                 на поляне

روز چهارشنبه

داریم تو خونه تمرین ژیمناستیک می کنیم البته بازور حالا

اورده یه شنل برا من درس کرده یه شنل برابابایی ویه شنل

هم برا خودش شنل با نایلون درست کرده هممون شدیم

بتمن به من می گه شما هم بتمن دختر باش "کامیون و جرثقیل

و ماشین پلیسشو و....رو با طناب بهم وصل کرده قطار

ساخته داریم بازی بتمنی می کنیم

عصری هم رفتیم ژیمناستیک خوب داری کار می کنی امروز دیدم

که بازیگوشی نمی کنی و حواست به کلاسه و مدام تمرین

می کنی بیرون اومدنی با مربی تون جناب اقای مهدی

صحبت کردیم درمورد شما فهمیدم که همکار خودمونه تو ناحیه

خودمون توی تختی دبیر هستن و...

قول دادند بیشتر تمرین کنند با شازده پسرم و...

اوردم شازده رو گذاشتم خونه من رفتم ابرسان برا خرید

برگشتنی مبین می گه مامانی خیلی دیر اومدی من ترسیدم

که دیگه نیایی من تنها بمونم اگر نمی اومدی من چیکار می کردم

من ناراحت می شدم اگر تو نباشی من می میرم

می گم مبین جان یادت باشه من هرگز

تورو تنها نمی ذارم برم  .مامانی هر جا بره زودی برمی گرده

پیش پسرش من بدون تو می میرم خیلی احساس بدی

بهم دس داد...کش برداشته یکطرفشو بسته به خودش

یکطرفشو بسته به موتورش ویکطرفشو بسته به صندلی

با جون و دل داره همشو می کشه بیفته این بخنده...و

قصه هامونو خوندیم و خوابیدیم منهم برنامه شاهگلی فردا

رو هماهنگش کردم و...  

                                 36_12_12.gif

روز پنجشنبه صبح توی خونه

کمی نقاشی کردیم و بازی کردیم همون کش رو که شب بسته

بود داشت می کشید منهم داشتم اشپزی می کردم

صداشو نمی شنیدم یهو احساس کردم بمب منفجر شد

اومدم دیدم کش و که کشیده صندلی افتاده و...

خودش هم ترسیده بودند عصری هم قرارمون با همکاران

توی شاهگلی فعلا تا بعد...

عصری گرفت خوابید 5/5بیدارش کردم و رفتیم شاهگلی همه

اومده بودند و خیلی خوش گذشت برا شازده هم خوش گذشت

هی می گفت بازهم می ریم اخه برامن خیلی خوش گذشت

پسر عالی بود خخخخخخخخخخخخخ

از راست مهدی وهستی ومبین

مبینمبین

چند تا عروس از همه مدلشو دیدیم هم رفتنی هم برگشتنی 

ترافیک سنگینی بود یه نیم ساعتی طول کشید تا برسیم 

ساعت 10رسیدیم خونه دیگه بابایی نگران شده بودند

که چرا دیر کردیم و....اخه فردا نیمه شعبانه جشن وعروسی 

هم فک وفراوان الهی همشون خوشبخت بشن و....

                               Patricio y Bob Esponja         

    نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت مبارک باد

                                   

      آقا بیا تا زندگی معنا بگیرد 

               شاید دعای مادرت زهرا بگیرد                                                    

                                   آقا بیا تا با ظهور چشم هایت  

                                     این چشم های ما کمی تقوا بگیرد

.

.

.

اگرچه…

او یوسف دلربای زهراست                         با هیچ گهر خریدنی نیست  

با دیده ی از گناه لبریز                               آن روی چو ماه دیدنی نیست

ولی…

تو مگو ما را بدان شه بار نیست               با کریمان کارها دشوار نیست.

.

                                    

 

بخوان دعای فرج را دعــــــــــا اثــــــر دارد دعا کبوتر عشق است و بال و پر دارد

بخوان دعای فرج را و عـافــیــت بـطـلـــب که روزگار بســـی فتنه زیر ســـر دارد

بخوان دعای فرج را کـه یـوسـف زهــــــرا ز پشت پرده ی غیبت به ما نظـر دارد

بخوان دعای فرج را به یاد خیمه ی سبز که آخرین گل سرخ از همه خبـــر دارد

 

                          rosas  rosasrosas

امروز روز نظافت و...مبین جان امروز خیلی کمکم کردن امروز احساس

کردم پسر گلم دیگه خیلی بزرگ شدی امروز با کارات به خودم بالیدم 

چه پسری چنان با عشق و علاقه کمکم می کردی که نگو خلاصه

از جونشمایه می گذاشت کیفشووووووووووووووووووووکردم

خدایا تموم نی نی ها رو از هر گزندی مصون بدار ...

عصری هم گرفتیم خوابیدیم و الان ساعت هفته نشسته 

داره کارتون ابشار جاذبه رو نگاه می کنه...

                                    Las Supernenas

امروز شنبه 24خرداد ماه 93

عصری رفتیم ژیمناستیک 

وقتی توی خونه به شازده خان می گم بیا تمرین کنیم 

بازی در می اره اصلا تمرین نمی کنه ولی امروز توی 

کلاس زیر نظر گرفته بودم دیدم بد نیست خوب کار

می کنه سه پایه رو بدون کمک مربی چنان وایستاد که

که شوکه شدم چون توی خونه هرچقدر می گم بیا

سه پایه رو بزن می گه بیا کمکم کن من برم .فکر 

می کردم حالا حالا ها باید بره تو مبتدی و.....

خدا رو شکرت تا اینجا تلاشمون بی ثمر نبوده .

تصمیم دارم از مسافرت برگشتنی ببرم کلاس نقاشی

ثبت نام کنم اخه قبلا برده بودم چند جایی ثبت نام 

نکردند که سنش کمه و این حرفا اونروز مامان گل فربدجان

می گفتند توی کلاس نقاشی فربد جان بچه های کم سن

وسال هم هستند وهمچنین نقاشیهای فربد جان رو هم

اورده بودند  تقریبا دو ترم می ره در حد 

خودش خوب بودند مبین جونم که نقاشی های فربد رو دیدند

بیشتر راغب رفتن به کلاس نقاشی شدند انشاالله بعد از 

مسافرت می بریم ثبت نام کنیم.

روز یکشنبه 

 صبح رفته بودم بازار بعد از ظهر همش خونه بودیم و با شازده 

بازی کردیم و کارتون تماشا کردیم

روز دوشنبه عصری رفتیم ژیمناستیک برگشتنی اومدیم خرید 

از ابوریحان برا شازده شلوارک و وسایل دیگه بخریم فقط تونستیم

شلوارک بخریم" خسته وکوفته برگشتیم خونه ...

سه شنبه هم ظهری همگی باهم رفتیم کارای خردریزی که داشتیم

انجامش دادیم و ساعت 3 رسیدیم خونه و چون قرارامونو

بجای پنجشنبه انداختیم سه شنبه بعد از اندکی استراحت

رفتیم شاهگلی همه اومده بودند از طرفی هم باران گرفت

" مبین هم از شب قبل تصمیم داشتند باد کنکایی که

بادش کرده بودند ببرند شاهگلی که یکی برا مهدی یکی

برای هستی ویکی هم برا خودش که اول مال مهدی

ترکید بعد مال خودش حال جنگ سر یک بدکنکی که

داده بود به هستی" که مال منه باید بدی به من ...

حالا بیا و ببین ...خلاصه اونهم ترکید و همه راحت

شدیم سه تایی خوب با همدیگه جور شدند و یه دوست

دیگه هم پیدا کردند و بازی کردند خلاصه برا هممون

خیلی خوش گذشت بچه ها اونقدر بازی کرده بودند

که خسته شده بودند مبینی نای رفتن نداشت

ساعت 9 رسیدیم خونه و مقدمات مسافرت رو

چیدیم اما تموم نشد گذاشتم فردا تا موقع رفتن

به ژیمناستیک بقیه رو اماده اش می کنیم .......

 

چهارشنبه صبح شروع کردیم بقیه کارامونو انجامش

دادیم و مبین خان روبردم کلاس بابایی هم

 کاراشو انجامش دادند و از کلاس برگشتنی 

وسایلامونو گذاشتند توی ماشین و ساعت 7 عصر

راه افتادیم و ساعت 9رسیدیم به مقصد شازده از زمانیکه

راه افتادیم تا برسیم هی می گه کی می رسیم ؟چرا

نمی رسیم ؟اخه دلم واسه مامان بزرگ تنگ شده

فدای دلش بشم الهی....

پنجشنبه صبح زود از خواب بیدار شده هی می گه چرا

هیچکدوم از بچه ها نمی این با من بازی کنن می گم اخه 

هیچکس نمی دونه ظهر خاله جون ف با نوه هاشون اومدند

و پسر خاله ها هم اومدند کمی بازی کردند بعد ش اماده

شدیم که بریم عروسی نوه عمو با نوه خاله 

چی بگم از دست کارای این شازده گل "اقا تا می خواستم

لباس بپوشم می گفتند زود باش در ار من بپوشم اینو بپوش

اونو نپوش اینو بده به من "من بپوشم کفش هاتو بده من 

بپوشم من که کفش پاشنه دراز ندارم حالا که اماده شدیم

بریم برسشو ورداشته و با اب دهانش موهاشو اب می زنه 

وبرس می زنه و...چه تیپی زده بیا و ببین .....

ما داشتیم می رفتیم که ارمین خان اومدند گفتند مامانم

و بابا رفتند گورستان بعد از اونجا می ان عروسی مبین

خوشحال شد که ارمین جان اومد چرا که از خونه در اومدنی

یکسری وسایل ورداشته بود که ببره با اونا ارمینو بزنه.

خیلی خوشحال شدیم کل فامیل بودن .......

شام نخورده شازده خوابش برد همینکه شام اوردند

بیدارش کردم شام که خوردیم دیگه برای برنامه های

بعدی نموندیم وبرگشتیم خونه ...اومدیم دیدیم خاله جون

و ارمین جون هم اومده بودند شازده تو پوشتش نمی گنجید

روز جمعه همه اومده بودند شازده خیلی خوشحال

استخر شو گذاشتیم و ابگیریش کردیم همه بچه ها خوشحال

رفتن برا شنا سه 4 ساعتی توی استخر با زهرا و فاطمه جون

نوه های عزیز خاله ف و یه ساعتی هم با ارمین اب بازی کردین

که از فرط خستگی و سرما بیرون زدین والا حالا حالا ها می موندین

توی استخر .....بعد از ظهر هم همگی باهم رفتیم باغ مادر بزرگ.

 

روز شنبه خاله جون و ارمین رفتند خونه شون ما هم رفتیم

بازار و کلیسا کلیگشتیم و خرید کردیم 

و ساعت 7 عمو ق زنگ زدند که کجایین اخه از روز قبل به باغشون

دعوتمون کرده بودند رفتیم باغشون دیدیم همشون هستند 

مهمون هم داشتند خانواده اقای م بودند مبین هم دیدندفاطمه

رو دیگه ... اخر ین روز خرداد بودهوا بینهایت گرم بود بقدری 

گرم بود که تا می خواستی توقف کنی یا در ماشینو باز می کردی

انگار کنار کوره وایستادی اتیش می زد تو صورتت ...

مبین خان با نوه مهمون( که اسمش پدرام بود) و فاطمه و زهراجون

بازی می کردند ......

اصرار که بریم خونه ما گفتیم چون از صبح زدیم بیرون دیگه خیلی

خسته ایم بریم خونه بعد ا دوباره می اییم خداحافظی کردیم وتشکر

و اومدیم خونه مادر بزرگ .

مبین خان در عروسی نوه خاله و نوه عموی مامانی که سروین

نوه دختر خاله مامانی

مبین و سروین نوه خاله مامان

مبین جان در کنار نوه های خاله جون ف که چه کیفی داره ها 

مبین و زهرا و فاطمه نوه های خاله ف

مبین و فاطمه و زهرا

مبین و زهرا وفاطمه در حال شنا خونه مادر بزرگمبین خان در حال شنامبین شناگرومبین

مبین جان و ارمین خان پسر خاله عزیز

مبینمبین و ارمینمبین در حال ابپاسی ارمین پسر خاله

مبین در سفر خانه سنتی کلیسا ی سنت استپانوس

مبین در کلیسا مبین در کلیسامبین در حال بستنی خوری

                   مبین چایخور                                                                              

           مبین در کنار بابایی

                  مبین خان در کلیسا و کنار رود ارس و کوهای ارس

باغ پرندگان    مبین کنار رود ارس    رود ارس

 Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)