مبینمبین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

مبین شازده کوچولوی ناز

مبینم...نفسمممم...عشقممممم5ساله شد

1393/7/13 20:42
نویسنده : مامان رویا
371 بازدید
اشتراک گذاری

 

    مبین خان تولدت مبارک

مبینم 5 ساله شدهوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

                         

زندگی اتفاقاتی پیش بینی نشده و پیچیده ایست که

مجبور به ادامه انیم "اما گاهی این اتفاقات "شیرینترین و زیباترین

هدیه ها را به ما ارزانی می کنند 

              مبین خان"گل پسر نازنینم

وجود تو هدیه من از زندگیست .......

خدایا بخاطر این هدیه گرانقدر سپاسگزاریم

            2birthday6.gif

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره                                              

                 هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره                                                                                               تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره                       

 

 

ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت

برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست

پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .

 

94.gif94.gif

پلک جهان می پرید

دلش گواهی میداد

اتفاقی می افتد

اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود آمد

تولدت مبارک

 

7.gifاین زمان برای جشن است.یک روز که جشن شما.این زمان برای جشن است.7.gif

یک سبد احساس را
      با تو قسمت می کنم

          در شب میلاد تو
             جان نثارت می کنم
                   عشق زیبای تو ر ا    
                     رونق دل می کنم
                          با تو ای زیباترین
                              احساس بودن می کنم…  
                  نایت اسکین                    
                             

امروز تولد شاه بیت تمام خوبیهاست امروز اغاز غزل است بر دیوان شگفتی افرینش

 امروز تمام عاشقان غزل میخوانند .چه خوش خرامیدی غزال زیبای من

بر بیشه های سبز زندگیم تولدت یاد اور کمال نعمت خداوند است به ما

                                  تولدت مبارک عزیزم .  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)