مبینمبین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

مبین شازده کوچولوی ناز

تولدت مبارک گل پسرم

1393/8/5 22:23
نویسنده : مامان رویا
408 بازدید
اشتراک گذاری

مبین خان

پنج سال پیش در چنین روزی ما مامان و بابا شدیم .........

چه روزایی بود چه حس و حال نابی بود برای ما

و چه روزای پراسترس....

شازده جونم یکسال دیگر هم گذشت یکسال با همه خوبیها و بدیها 

روز جمعه 25 مهر ماه روز میلاد یکی یه دونه ام بود وسایلاشو قبلا 

اماده کرده بودیم مونده بود رفتن به عکاسی و گرفتن کیک تولد. اقا

چه ذوقیمی کرد شازده تا حالا چنین خوشحال ندیده بودم 

همه کارامونو با کمک هم انجام  می دادیم 

اخه ماشاالله پسرم بزرگ شده تو همه کار ا کمک حالمون 

هست  هی می گه بذار ین من کمکتون کنم من بلدم "ببینید

من بزرگ شدم ....

امسال هم مثل سال قبل تولد سه نفره گرفتیم اما هر کاری که 

انجام می دادیم می گفت مامان کاش فلانی مثلا مادربزرگ هم 

بودند کاش خاله ها و بچه ها بودند مامان برای لیلا هم نگه دار

همه چیز نگه داشته که فردا با لیلا دوباره تولد بگیره که چند تا

عکس هم گذاشتم بعد از برگشتن از کلاس لیلا رو دعوت کرد 

که بیا بریم بازی ...لیلا اومد دید مبین لباس پوشیده ایشون هم

رفت لباس پوشید و اومد یه توپ کوچولو هم برای تولد مبین 

اورد دستشون درد نکنه .....

کادوی تولد از مادربزرگ و خاله هم گرفته بودیم دستشون

درد نکنه....

67.gif67.gif67.gif

اینجا دیگه خسته شده و هی می گه زود باشین بده کیک رو ببرم 

مبین

 

مبین

مبین

مبین

مبین

مبین

مبین

مبین

انقدر خوشحال بود که نمی دونست چیکار  کنه گاه می نشست بغل لیلا و....

مبین و لیلا

مبین

مبین

مبین

انشاالله که هزار سال زنده باشی ......

پسندها (1)

نظرات (2)

Mina
13 آبان 93 22:40
سلام،وبلاگ خیلی قشنگی داری -اگه دوست داری اتاق کوچولوتون شیک متفاوت باشه حتما ار وبلاگ ما دیدن کنید.
مامان امیر علی
1 آذر 93 11:49
ان شالله دامادش کنی. سلام مامانی امیر علی جان از درگاه خداوند منان اول برای خودتون سلامتی ارزومندم و برای امیر علی جون هم اول سلامتی "سعادت و خوشقدمی و خیر وبرکت و....ارزو دارم بعد چیزای دیگری که همه مادرا ارزوشو دارند براش ارزو دارم انشاالله که بزودی زمینی شه ودل همتون رو شاد کنه ......