مبینمبین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

مبین شازده کوچولوی ناز

مبین خانم معلم شده

1393/8/30 18:25
نویسنده : مامان رویا
402 بازدید
اشتراک گذاری

شازده خانم معلم شده:

مکالمه مادر و پسری:

مبین :مامانی من می خوام خانم معلم بشم دامن پوشیده و کمربند بسته 

من خانم معلمم 

من:کدوم خان معلم ؟خانم معلم بالایی یا پایینی ؟من کدوم کلاس برم بالا یا پایین؟

مبین :اول باید بری پایینی بعد بری بالایی پسرا اینور "دخترا اونور.مگه تو هم می خوای

مثل من باهوش بشی ؟خخخخخخخخخخخنده

من:اره 

مبین:پس اول باید بری کلاس ویدا جون مهربونی رو یاد بگیری "بعد بری کلاس نیر جون

قوی بودن رو یادبگیری من همه اونا رو می دونم "از ویدا جون پرسیدم...خخخخخخچشمک

مهربونی رو پرسیدم...اخه کلاس ویدا جون نی نی ها می ان وبچه های کوچیک

می ان ویدا جون همون تیزه دوست سونیک...فرشته

مبین:مامان بیا استراحت کنیم چون من عرق کردم استراحت می کنم اخه همه 

معلمها استراحت می کنن...خخخخخخمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)