مبینمبین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

مبین شازده کوچولوی ناز

مبین کجاست؟

1393/11/2 11:09
نویسنده : مامان رویا
1,151 بازدید
اشتراک گذاری

صبح کمی زود بیدار شده بودم داشتم توی اشپز خونه داشتم اشپزی می کردم ...

یهویی دیدم سرو صدایی و خبری از شازده خان نیست صداش کردم که وقتی نمی بینم 

دلگیر می شم یه ندایی بده ...اقا خبری نشد دوباره صداش کردم اومد دیدم لاک زده به ناخنا اش

اورده نشون می ده دوباره رفت اینبار پیراهن منو پوشیده و انگشتر به دستش کرده و اومده می گه 

مامانی برام روج هم بده می گم روج چیه ؟من روج می خوام بابا بگو روج چیه چیکارش می کنن 

ببین اونی که به لب ها می زنن اهان روژ اره روژ چون در گشوی من کمی سنگین باز می شه به

اونا دسترسی نداره  .........حالا نوبت چیه ؟

مامان من عروس شدم شما هم دومادم باش خخخخخخخخخخ بیا باهم برقصیم من شدم دامادش

و کمی خواستیم برقصیم نه اینطوری نه و...تو بلد نیستی بذار من یادت بدم بعد ...خخخخخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)