مبینمبین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

مبین شازده کوچولوی ناز

مهد کودک قران شازده

1394/4/19 19:44
نویسنده : مامان رویا
1,134 بازدید
اشتراک گذاری

                    

از 24 خرداد کلاس مهدکودک قران ثبت نام کردیم داره می ره کلاس 

خیلی خوشش می اد البته مربی اقای پوراذین فوق لیسانی علوم

تربیتی چند ساله که با بچه ها کار می کنه کلاسی اموزشی و شاد

و تفریحی و...

 برنامه تغذیه ای که همه ملزم به رعایت هستند 

انواع بازیها :

بازی دستمال

دستمال من زیر درخت البالو گم شده خبردارین ؟نه نه!!!

بی خبرین ؟نه نه!!!!

پس تو گل من هستیییییییی

                       

شعر بچه خوب:

اتل متل توتوله                بچه خوب چه جوره

بچه خوب مهربونه          لباش همیشه خندونه

بچه خوب مودبه             منظم و مرتبه

به هرکجا که می ره       سلام یادش نمی ره 

بچه خوب تمیزه              پیش همه عزیزه

                          

======================================

ایه نظافت:

والله یحب المطهرین

 

خداوند کسانی که تمیزند دوست دارد و جایزه می دهد

                  

شعر نظافت:

صبح که پا می شم زخواب 

خرم و شادو بانشاط 

شروع کنم نظافت

گوش کن ببین چه راحت

حوله رو بر می دارم 

روی دوشم می ذارم

مسواک رو بر می دارم 

خمیر به روش می ذارم

لای دندونام می مالم

اینجور و اینجور اینجور و اینجور 

                    18.gif     6.gif         14.gif

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

شعر خواب :

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده 

تو تختخواب مخمل ابی خوابیده 

عروسک من چشماتو باز کن 

وقتی که شب شد 

اونوقت لالا کن

ایه خواب:

وجعلنا نومکم سبا تا

 

وخواب را برای شما مایه قوام حیات و استراحت قرار دادیم

++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

شادم و شادم کف می زنم یکبار //2///3///4///5///6و...

                                              1179624314_www-animaatjes-nl.gif

//////////////////////////////////////////////////

شعر چراغ عابر پیاده:

دویدم و دویدم                            سر چهارراه رسیدم

سه تا چراغ و دیدم                    یکی رنگش قرمز بود

یکی رنگش زرد بود                    یکی رنگش سبز بود

از قرمزش ترسیدم                    از ترس به خود لرزیدم

زردش که شد نمایان                 رفتم لب خیابان

چراغ سبز وکه دیدم                   بی اختیار خندیدم

ای خنده خنده خنده                   فریادنزن راننده

ای خنده خنده خنده                   هی بوق نزن راننده

                            107.gif

 

شمارش اعداد "نوشته و نقاشی کرده حرکتش رو نشون می دن

وشعرش رو می خونن:

اقا ظفرم اقا ظفر                   نمره من نمره چند؟

نمره تو نمره یک                  

یک من یکتا خدایه                 دین حق چه با صفای

اگه ایمان و عمل داشته باشیم

بذر شادی تو دلها کاشته باشیم

اقا ظفرم اقا ظفر                  نمره من نمره چند؟

نمره تو نمره دو

دوی من دولت یاره                دشمنم زبون و خواره

اگه ایمان و عمل داشته باشیم

بذر شادی تو دلها کاشته باشیم

اقا ظفرم اقا ظفر                  نمره من نمره چند؟

نمره تو نمره سه

سه من سینه سپر کن

از بدیها تو حضر کن

اگه ایمان و عمل داشته باشیم

بذر شادی تو دلها کاشته باشیم

اقا ظفرم اقا ظفر                     نمره من نمره چند ؟

نمره تو نمره چهار

چار من چاره درده                   هرکه هوشیاره چه مرده

اگه ایمان و عمل داشته باشیم

بذر شادی تو دلها کاشته باشیم

اقا ظفرم اقا ظفر                     نمره من نمره چند ؟ 

نمره تو نمره پنج

 پنج من پنجه قدرت                  حافظ دین محمد

اگه ایمان و عمل داشته باشیم

بذر شادی تو دلها کاشته باشیم

اقا ظفرم اقا ظفر                       نمره من نمره چند ؟

نمره تو نمره شش

شش من شهد شهادت             شربت جام عبادت

اگه ایمان و عمل داشته باشیم 

بذر شادی تو دلها کاشته باشیم

اقا ظفرم اقا ظفر                       نمره من نمره چند ؟

نمره تو نمره هفت

هفت من هفت روز هفته            نیکیها از یاد نرفته 

اگه ایمان و عمل داشته باشیم

بذر شادی تو دلها کاشته باشیم

اقا ظفرم اقا ظفر                         نمره من نمره چند؟

نمره تو نمره هشت

هشت من هرروز و هرشب         ذکر یارب ذکریارب

اگه ایمان و عمل داشته باشیم 

بذر شادی تودلها کاشته باشیم 

اقا ظفرم اقا ظفر                         نمره من نمره چند؟

نمره تو نمره نه

نه من نرمش و ورزش                 تنبلی نداره ارزش

اگه ایمان و عمل داشته باشیم

بذر شادی تو دلها کاشته باشیم

 

               0-frons-lach.gif0-frons-lach.gif0-frons-lach.gif

 

شعر غذا

وقت غذا که می شه 

چه روز چه شب همیشه

با اب گرم و صابون 

خوب می شوییم دستامون

با یاد و نام الله 

اول می گیم بسم الله

اروم غذا می جوییم

وقتی که ما سیر شدیم 

الحمدالله می گیم

شکر می کنیم خدا رو

که افرید غذارو

 

a--شازده از کلاس خیلی خیلی خوشش می اد مخصوصا از بازیهاش

عمو شهرام رو هم خیلی خیلی دوس داره هرروز روز شماری می کنه

که کی دوباره می ریم کلاس عمو شهرام ....عمو هم با این کلاسشون

دستشون واقعا درد نکنه البته اینهم بگم من یکی دوهفته پیش دیگه

دیدم تعداد زیاد شده می خواستم نبرمش اما به اصرار شازده ...دارم

می برم 

این هفته نمایش اجرا کردند مبینی از اجرای نمایش خیلی

خوشش اومده می گه مامانی نمایش خیلی خوب بود من خوشم

اومد . بازی " قصه گویی و...از فعالیت های کلاسشون هستش

که همه بچه های کلاس خرسندند

 

 

 

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

همراه رایانه
27 تیر 94 10:45
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان الی...
2 مرداد 94 17:54
سلام عزیزم خدا کوچولوتو برات حفظ کنه امروز تولد گل پسر ما علی آقاست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونش براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامان الی...
9 مرداد 94 11:46
سلام گلم ممنون از بابت پیام تبریک خیلی خوشحالم دوستای خوبی مثل شما دارم انشاالله چند روز دیگه عکسای تولد رو هم میذارم حتما بیاین ببینید
تک دختر مامانش(kosar)
14 مرداد 94 15:46
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. دووووووستون دارم. .♥♥♥
آنیتا
14 مرداد 94 18:41
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
مهسا امیدی
20 مرداد 94 19:11
سلام خوبي عزيز دلم؟ فروشگاه کارت شارژم ديدن کني يه بار فقط تست کن / باور کن لذت مي بري خريد شارژ فوق العاده با تخفيف فوق العاده اگر لينکم کني خودم قوربونت ميشيم عزيزم www.sharjj.ir *** قوربت بشم لينگم کن ***** خريد شارژ عمده و ارزان www.sharjj.ir
عمو شهرام
23 مرداد 94 22:46
سلام و عرض ادب. خسته نباشید! سپاس بیکران از اینهمه لطفی که نسبت به این حقیر و برنامه های مهدکودک قرآنی دارید، و سپاس بیکران بابت گذاشتن عکسهای فعالیتهای کلاسیمون و مطالبی که در کلاس تدریس میشه، از دیدن تک تک اونها خیلی خوشحال شدم و انگیزه و روحیه بالایی برای ادامه کارم گرفتم که بابتش ازتون بی نهایت ممنونم، بی شک در این چند سال، همراهی، لطف و حمایت و توجه اولیایی مث شما بود که من را برای ادامه راه در مسیر آموزش کودکان تشویق کرد و همیشه قوت قلبی برام بود، از خدا میخوام کمکم کنه تا بیشتر و بهتر از این بتونم در راه تربیت بچه ها، مثمر ثمر باشم. در ضمن وبلاگ بسیار زیبایی دارید، مطالب، بسیار صمیمی نوشته شده اند و بسیار آموزنده و تأثیرگذار هستند. از خدا میخوام خودتون و خانواده محترمتون، همیشه شاد و سلامت و پیروز باشید و مبین در آینده انسان شایسته و موفقی بشه و همه بهش افتخار کنیم. یاحق!