مبینمبین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

مبین شازده کوچولوی ناز

نوروز 94مبارک

1394/1/1 19:18
نویسنده : مامان رویا
972 بازدید
اشتراک گذاری

 با بهترین

                      شادباش های بهاری

                                                                سال نو مبارک

  •     

موضوع: کارت پستال تبریک سال نو

 

امیدواریم عید با بوسه هایش ، بهار با گلهایش و سال نو

با امیدهایش برتو ای عزیز ترین مبارک باشد.

نوروز شعر بي غلطي است که پايان روياهاي ناتمام را تفسير مي کند

نوروز پيامبر مهر است که مرا وامي دارد تنها به خاطر تو دوست داشتن

را ياد بگيرم.

کارگرداني است نوروز که مي گويد نور ..صدا...حرکت و من براي به

دست اوردنت همه نقشهاي عالم را بازي مي کنم.

مثل ماهي زنده مثل سبزه زيبا مثل سمنو شيرين مثل سمبل خوشبو

مثل سيب خوشرنگ و مثل سکه با ارزش باشيد.

اگر چه يادمان مي رود که عشق تنها دليل زندگي است اما خدا را شکر

که نوروز هر سال اين فکر را به يادمان مي اورد.پس نوروزت مبارک که

سالت را سرشار از عشق کند

پيام نوروز اين است.دوست داشته باشيد و زندگي کنيد.

زمان هميشه از ان شما نيست.

باران عشق هميشه مي بارد اما در نوروز قطره هاي باران طلايي رنگند.

از خدا مي خواهم که هميشه زير اين باران خيس شوي.

زندگي وزن نگاهي است که در خاطر ما مي ماند.نوروز جشن نکوداشت

نگاه تو ست پس نوروز بر تو فرخنده باد.

با تو از خاطره ها سرشارم.جشن نوروز تو را کم دارم.سال تحویل

دلم مي گيرد با تو تا اخر خط بيدارم.

مهربان من درشکفتن جشن نوروز برايت در همه ي سال سر سبزي جاودان

وشادي ،انديشه اي پويا و ازادي و برخورداري از همه نعمتهاي خدادادي ارزومندم

هفت سین سال 94,تزیین سفره هفت سین,تزیین سفره هفت سین 94

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)